Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2027

Zgodnie z Ustawą z 19 lipcA 2019 r. o zapewnieniu dostepności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.), każdy organ wladzy publicznej został zobowiązany do wyznaczenia koordynatora do spraw dostepności. Jednym z jego zadań jest przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostepności osobom ze szczególnymi potrzebami. działania ujęte w planie mają na celu zapewnienie dostępności Komendy Powiatowej Policji w Braniewie osobom ze szczególnymi potrzebami w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym, w zakresie wskazanym w art. 6 Ustawy.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 05.04.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Braniewie
Osoba udostępniająca informację:
st. post. Justyna Romańczuk
do góry